FAQ

Levering

Gratis verzending binnen Nederland en België 

Bij ons betaal je geen verzendkosten voor je bestelling binnen Nederland en België! Bestel je op werkdagen voor 17:00, dan heeft u het artikel morgen in huis met gratis Track and Trace!

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Bestelt u op werkdagen voor 17:00 uur, dan wordt het artikel dezelfde dag verzonden en over het algemeen de volgende dag geleverd. Het kan zijn dat als PostNL het heel druk heeft, het pakket later geleverd wordt. PostNL garandeert niet dat het altijd binnen 24 uur geleverd kan worden. Webwinkels die dit wel aangeven kunnen dat ook niet. Artikelen die op zaterdag en zondag worden besteld, zullen maandag worden verzonden en heeft u dinsdag in huis. De zending zal geen tweede keer aangeboden worden, deze wordt nu na de eerste afleverpoging direct naar het dichtstbijzijnde PostNL punt gebracht.

Ophalen bij een PostNL-punt

U kunt tijdens de bestelling kiezen waar en hoe laat u de bestelling afgeleverd wilt hebben. Wij maken gebruik van de pakketservice van PostNL, hiermee kunt u de bestelling bijvoorbeeld laten bezorgen bij de Albert Heijn, Jumbo, Primera of een van de andere PostNL afhaalpunten. Altijd makkelijk wanneer u niet thuis bent. Bij normale verzending zal deze bij niet thuis geen tweede keer meer aangeboden worden, deze wordt nu na de eerste afleverpoging direct naar het dichtstbijzijnde PostNL punt gebracht.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wat nu?

Helaas kan het in een enkel geval nu eenmaal gebeuren dat een zending vertraging heeft; enorm vervelend, maar niets aan te doen. Daarom vragen wij om tot vijf werkdagen na uw bestelling te wachten tot u uw bestelling heeft ontvangen. Heeft u de bestelling na vijf dagen nog steeds niet ontvangen? Dan vragen wij u om contact op te nemen per telefoon of mail zodat wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing kunnen voorzien.

Veilig betalen

Welke betaalmogelijkheden heb ik?

Betalen met iDEAL

Betalen met iDEAL is veilig, snel en verloopt direct via je eigen bank. Betalen met iDEAL werkt ongeveer hetzelfde als internetbankieren met je eigen bank. Bij het plaatsen van je bestelling bij ons wordt je via een beveiligde verbinding doorgestuurd naar de betaalpagina van je eigen bank waar je de betaling kunt afronden.

De belangrijkste voordelen van betalen met iDEAL zijn:

  • iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
  • Betalen met iDEAL kan via met elke bank.
  • iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik.

Betalen per bankoverschrijving

Wanneer je kiest voor ‘vooruit betalen’ als betaalmethode, dien je het bestelbedrag zelf aan ons over te maken. Dit kan digitaal, via internetbankieren, of door middel van een zogenoemde overschrijvingskaart van je eigen bank.

Zodra wij je betaling ontvangen hebben, ontvang je hiervan een bevestiging en een digitale factuur. Je bestelling zal vervolgens zo snel mogelijk door ons worden verwerkt.

 

Betalen met je creditcard

Wij accepteren creditcards van zowel Mastercard als Visa en werken daarbij samen met MultiSafePay als betaalpartner. MultiSafePay is een betrouwbare betaalpartner en werkt uitsluitend via beveiligde verbindingen waarbij alle informatie versleuteld wordt verzonden.

Creditcard-betalingen worden vrijwel direct verwerkt zodat we je bestelling zeer snel kunnen verwerken. Wij berekenen bovendien geen extra kosten voor creditcard-betalingen.

Betalen met PayPal

PayPal is een online betaalsysteem waarbij een PayPal rekening vereist is om betalingen te kunnen doen. Betalen met PayPal is makkelijk, snel en veilig.

PayPal betalingen worden vrijwel direct verwerkt zodat we je bestelling zeer snel kunnen verwerken. Wij berekenen bovendien geen extra kosten voor PayPal betalingen.

Zakelijk op rekening bestellen

Voor bedrijven en overheidsinstellingen is het in de meeste gevallen mogelijk om bij ons op rekening te bestellen. Een geldig BTW nummer en KvK nummer zijn daarbij vereist.

Voor betalen op rekening geldt een betalingstermijn van 14 dagen.

Omdat betalen op rekening niet is opgenomen in ons standaard bestelproces, willen wij je vragen om contact met ons op te nemen wanneer je van deze mogelijkheid gebruik wenst te maken.

Achteraf betalen met Afterpay

Je kunt bij ons achteraf betalen door te kiezen voor Afterpay als betaalmethode. Afterpay voert voor ons het volledige achteraf betaalproces uit. Drie dagen na het plaatsen van je bestelling ontvang je van Afterpay een digitale acceptgiro per mail. Deze dient binnen 14 dagen te worden betaald.

Om gebruik te kunnen maken van Afterpay als betaalmethode zijn enkele extra gegevens (geslacht, geboortedatum, etc) vereist. Deze kun je invullen in de extra velden die verschijnen nadat Afterpay als betaalmethode wordt geselecteerd. Afterpay gebruikt deze en andere gegevens voor een real-time krediet check. Bellink neemt je privacy serieus en hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met Afterpay of een bezoek brengen aan de Afterpay website.

Afterpay kan alleen gebruikt worden bij bestellingen met een waarde tot € 1000,-.

Kortingscodes

Wanneer u in het bezit bent van een kortingscode dan kun je deze bij het plaatsen tijdens het bestelproces van je bestelling in het daarvoor bestemde veld. De geldende korting zal direct worden verrekend.

Actie gratis oplader en kabel

Als u een bestelling plaatst met een waarde boven de € 45,00 dan krijgt u er gratis een iPad oplader + kabel cadeau. Tijdens het bestelproces kunt u aangeven welke kabel u bij de adapter geleverd wilt hebben.

BTW-vrije leveringen buitenland

Ben je woonachtig binnen de EU maar buiten Nederland en in het bezit van een geldig BTW nummer? Dan kom je waarschijnlijk in aanmerking voor een BTW vrije intracommunautaire levering.

Tijdens het bestelproces kun je na het invullen van de factuurgegevens het BTW nummer invullen. Nadat de gegevens zijn gecontroleerd, zal de BTW berekening automatisch worden gecorrigeerd.

 

Kosten betaalmethode

De meeste betaalmethodes zijn gratis; alleen voor AfterPay betaalt u €2,50 per bestelling.

 

Zakelijk afrekenen

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining essentially unchanged. It was popularised in the 1960s with the release of Letraset sheets containing Lorem Ipsum passages, and more recently with desktop publishing software like Aldus PageMaker including versions of Lorem.

Contact

Hoe kan ik jullie bereiken?

We zijn telefonisch bereikbaar op 085 - 744 10 84, en via de mail op info@ipadspullekes.nl.

Ruilen & retourneren

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Bij de keuze voor de producten in ons assortiment gaan wij zorgvuldig te werk. Uiteraard kan het altijd voorkomen dat een product niet aan uw verwachtingen voldoet. U kunt dit product dan binnen 14 dagen aan ons retourneren (herroepingsrecht) ingaande op de dag na ontvangst van uw bestelling.

Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Hierbij is het uitgangspunt dat de consument het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou doen.

De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Indien een artikel door ons verkeerd is verstuurd, zullen wij de retourkosten uiteraard wel vergoeden.

Wat is de retourtermijn?

De bestelling kan tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling retour gestuurd worden.

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?

Wij verzoeken u het meegeleverde retourformulier volledig in te vullen; bij een onjuist of niet ingevuld formulier kan uw retourzending mogelijk niet in behandeling worden genomen. U dient het retourformulier mee te sturen samen met het product.

Zorg ervoor dat u het product goed verpakt incl. alle accessoires in originele staat en verpakking. Indien u een gratis actieproduct heeft ontvangen dient u deze ook te retourneren, anders zijn wij genoodzaakt de kosten voor dit actieproduct aan u door te berekenen.

De retour kan met een leverancier naar keuze naar ons retouradres opgestuurd worden.

Ons retouradres:

  • Aan: IPS Holland B.V.
  • T.a.v.: Afd. Retourneren
  • Adres: Van Wamelweg 36
  • Postcode: 4612 PW
  • Plaats: Bergen op Zoom

Waar kan ik het retourformulier vinden?

Het retourformulier vindt u hier.

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Ga naar uw product naar keuze.
  2. Druk op de grote groene knop 'In winkelmand'.  
  3. Kies 'Verder winkelen' als u nog een ander product wilt toevoegen of klik op 'Naar winkelmand' om de bestelling verder af te ronden.
  4. Indien u een bestelling van 45 euro of meer heeft kunt u nu uw gratis cadeautje uitkiezen.
  5. Klik vervolgens op 'Verder naar bestellen'.
  6. Nu kunt u uw contact- en adresgegevens invullen, en vervolgens uw gewenste verzend- en betaalmethode uitkiezen.
  7. Klik op 'Nu betalen' en volg de stappen van uw betalingsmethode naar keuze om de bestelling af te ronden.
  8. U ontvangt per e-mail een orderbevestiging als de bestelling succesvol is geplaatst.  
  9. Wij sturen je bestelling op!

Garantie & defecten

Wat is de garantietermijn?

Alle producten worden door ons geleverd met een garantietermijn van ten minste 12 maanden. Bij sommige producten is de garantietermijn langer dan 12 maanden. Dit wordt in de meeste gevallen op de productpagina vermeld.

Heb je vragen over de garantietermijn van een bepaald product, neem dan contact met ons op.

Bij wie heb ik garantie?

Indien een product onverhoopt kapot gaat dan heeft u altijd rechtstreeks met ons te maken. Wij regelen alles met onze leveranciers en zullen het product zo snel mogelijk vervangen of repareren.

In sommige gevallen is het mogelijk dat het product niet meer leverbaar is. In deze gevallen zal het product in overleg met de klant worden vervangen door een gelijkwaardig alternatief.

Wat is de garantieprocedure?

Wanneer u onverhoopt te maken hebt met een defect product dient u altijd eerst contact met ons op te nemen. Op basis van het betreffende product kunnen we in de meeste gevallen direct een indicatie geven van de verdere afhandeling en de daarbij horende doorlooptijd.

Stuur nooit defecte producten retour zonder hier van tevoren melding van te hebben gemaakt. Houd bij het melden van defecten altijd het oorspronkelijke bestelnummer bij de hand.

Wat is het retouradres?

Zodra u contact heeft gehad over uw garantie en goedkeuring heeft gekregen kunt u het product retour sturen naar het onderstaande adres:

IPS Holland B.V. | Afd. Retouren
Van Wamelweg 36
4612 PW Bergen op Zoom

Handleidingen

Opzoek naar de handleiding van uw product?

Op de productpagina vindt u de handleiding van uw product onder het kopje handleiding. Hier vindt u een pdf bestand met de handleiding. Heeft u nog steeds vragen over het product, dan kunt u altijd mailen naar info@ipadspullekes.nl of bellen naar 085-7441084